joi, 17 aprilie 2008

ASIGURARILE DAU TEAPA!!! TIPIC ROMANESC!!!

ACEST ARTICOL ESTE O SELECTIE DE MAILURI CE CIRCULA DE CATVA TIMP PE INTERNET.




trimite mai departe......atitudinea asta o regasim cu toii in multe sectoare in care ni se "vand" diverse servicii...... poate asa reusim sa educam putin societatea asta.............sanctionand cativa reprezentanti de cinste ai acesteia Dragii nostri, Va supunem atentiei un caz legat de asigurarile casco in speranta ca putem ajuta la evitarea unor astfel de situatii. Este legat de compania Omniasig! Sa va povestim ce am patit acum ceva vreme...am facut casco la masina, am dat in jur de 15 milioane atunci, un domn(reprezentant Omniasig) a fotografiat masina, a completat dosarul, a luat banii, am semnat; toate chiar la sediul Omniasig. Toate bune si frumoase. Pana am gasit masina lovita. Aici a inceput bataia de joc a celor de la Omniasig. Am facut constatare, ne-au spus sa bagam masina intr-un service agreat, ca e ok. Zis si facut. Doar ca nu am mai putut sa o scoatem de acolo decat pe banii nostri. Justificarea a fost urmatoarea: domnul care a facut dosarul(angajat Omniasig!!!) nu a facut suficiente poze. Deci la dosar nu exista poze, si nu au de unde sa stie ca masina nu a fost lovita inainte. De aici adio despagubire. Am vorbit cu nenumarate persoane la Omniasig. Toti foarte obraznici, toti ne-au spus ca nu cu ei am semnat, ca e vorba de alta divizie decat cei de la daune, ca nu e vina lor ca nu s-au facut poze suficiente. Ca si cum noi am platit unei persoane fizice, si trebuie sa o identificam...De cateva ori ni s-a inchis telefonul. Pur si simplu. Romaneste.
Multumim mult domnului Mihai Ana, angajat Omniasig, care ne-a ajutat sa pierdem 35 milioane.
Sper sa reusim sa-i raspundem cu aceeasi moneda, si sa-l ajutam la randul nostru sa piarda macar ceva clienti.

PS: am uitat sa mentionez ca am trimis si mail-uri la ei...nu a raspuns nimeni.

Va multumim!

Cristi Iorga
Salut,
Pot sa confirm ceea ce ai patit tu cu Omniasig. Eu am o aventura si mai mare cu ei si am ajuns sa ii dau in judecata.
Anul trecut in aprilie am plecat in Statele Unite pentru 3 sapatamani. Am facut o asigurare de sanatate pentru calatorii externe la Omniasig asa cum se procedeaza si este de altfel obligatoriu. La incheierea politei am optat pentru suma maxima de despagubire, respectiv 15.000 Euro, tinind cont ca preturile la serviciile de sanatate in USA sant destul de piperate.
Spre ghinionul meu, cand ma aflam undeva in Grand Canyon , am mancat "junk food" si am facut o criza de bila pe la 2:00 noaptea. Am sunat la 911 deorece durerea era insuportabila si am ajuns la spital. Nu a fost ceva grav dar am avut o zi de spitalizare acolo. Am platit din buzunarul meu 500 USD cheltuielile spitalului, urmand sa primesc prin posta cheltuilile de transport cu salvarea.
Cand am ajuns in tara , am gasit in posta facturile de la transportul medical in valoare de aprox. 3,000 USD.
Am intocmit si depus dosarul de despagubire la Omniasig in 12 mai 2007.
2 luni mai tarziu am sunat sa intreb ce se intampla deorece primeam in posta scrisori de somatie de plata de la NHS din Statele Unite. Cei de la Omniasig , imi spuneau la telefon ca nu stiu care este stadiul dosarului si ma vor contacta ei. In cele din urma la sfarsitul lunii AUGUST am primit in posta un raspuns sec pe o pagina de la Omniasig prin care ma instiintau ca au REFUZAT despagubire, deorece, in urma EXPERTIZEI MEDICALE au stabilit ca eu eram bolnav de o afectiune biliara inainte de a pleca in strainatate, drept pentru care se pot prevala de un articol din polita care excepteaza despagubirea in acest caz.
Am ramas siderat de faptul ca se poate face o EXPERTIZA MEDICALA in Romania fara ca doctorul care o efectueaza sa vada pacientul.
Am contactat Omniasig prin avocatul meu si dupa inca cateva luni de schimbat hartii si amanari am hotarat in Decembrie 2007 sa ii dau in judecata. In acest moment exista un dosar pe rol la Judecatoria Sector 1 care deja a avut vreo 2 termene iar cei de la Omniasig nu s-au prezentat.
Ideea este ca in cazul de fata eu nu doresc ca ei sa-mi plateasca mie personal ceva. Doresc sa achite facturile catre NHS care sant scadente de 9 luni de zile.
La momentul cand Omniasig mi-a tras aceasta TZEAPA romaneasca, eu nu eram un client oarecare. Firma mea platea la Omniasig , polite Casco la aceea data in valoare de aprox. 6,000 Euro/an. Va dati seama ca am reziliat toate contractele cu ei inca de anul trecut.
O asemenea nesimtire nu am pomenit la o companie care se vrea serioasa.
Ai acordul meu sa distribui acest mail tuturor celor carora le-ai distribuit si problema ta.
OMNIASIG ISI INSEALA CLIENTII !!!!

Niciun comentariu:

Google
 
buy

View My Stats